GYSÄRIV BLOGG

Direktlänk till inlägg 4 juni 2015

Ungdomskören i Partille

Av Gysar Mark - 4 juni 2015 09:26

som handlar om ungdomar med utvecklingsstörning. Och sjunger Se mig den låten handlar om att vi människor med utvecklingsstörning har också behov att pröva att ha talanger hur vi gör och vad vi säger. Det betyder att vi har också mycket att ge av våran känslor vi är älskad för den vi är och här kommer texten till låten. Jag har alltid undrat vad du tänker på när jag vill komma nämare så väljer du att gå jag se dig hela tiden jag tänker jämt på dig men du tycks inte märka mig jag gömmer mig för dig se mig se hur jag försöker nå över till dig det finns ingen väg att gå och hör mig hur jag vill locka dig med ord med sång med skådespel en enda sak jag be se mig. Drömmar som är Sannn kan betyda allt där är du och här är jag jag se dig överallt och det finns nog ingen som jag drömmer mera om vi sitter i en båt jag undra om du känner nåt Hallå se mig se mig hur jag försöker nå över till dig det finns ingen Annan väg att gå hör hör jag vill locka dig med ord med sång med skådespel en enda sak jag be Se mig ja du vad heter du jag är jag är jag är LL

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gysar Mark - 2 mars 2019 21:59

Doddöxzsofzdgddufdyh

Av Gysar Mark - 2 mars 2019 21:58

SfalZatyöxsfsoledstgzxfsidyhx

Av Gysar Mark - 30 maj 2018 11:07

AW

Av Gysar Mark - 30 maj 2018 11:00


På lördagen åkte vi till falknberg. Vi var på skrea strand och gick en strand promenad och doppade fötterna. Vi satte oss på en uteservering och drack kaffe + kladdkaka. Det började regna så vi satte oss inne istället. ...

FD

Av Gysar Mark - 30 maj 2018 10:58

Presentation


Marks GYSÄRIV

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Marks GYSÄR

Marks GYSÄR

Tid


Ovido - Quiz & Flashcards