GYSÄRIV BLOGG

Alla inlägg under augusti 2015

Av Gysar Mark - 31 augusti 2015 10:06

i sommar har jag och min assistent åkt till High Chaparral . Vi vaskade efter guld och träffade Lucky Luke . De var soligt och bra. En underbar dag !!!

Av Gysar Mark - 24 augusti 2015 10:51

Jag var på läger en vecka på sommarlovet. En dag efter frukosten åkte vi och fiskade krabbor. Vi hade med oss räkskal till bete och vi fick 30 stycken krabbor. Sen åkte vi och köpte glass. Det var en bra dag!

Av Gysar Mark - 24 augusti 2015 10:42

i somras var jag och besökte den stora djurparken Kolmården i Norrköping!
Självklart kunde man kika på djur men det fanns även en massa andra aktiviteter och attraktioner man kunde roa sig med, bland annat bamses värld. Där inne kunde man åka en massa karuseller och få titta in i husen som bamse, lilleskutt, farmor och Skalman bor i.
Det fanns även en förställning som handlade om bamses födelsagstårta som Ragnar räv snor och äter upp helt själv!!! Den var jätterolig tyckte jag.
Av alla djuren man kunde titta på tyckte jag bäst om delfinerna och delfinshowen, man fick se när de gjorde bakåtvolter och vinkade till publiken med sina stjärtfenor.
Det var ganska så lång till Kolmården men väl värt bilfärden trycker jag!
/ WT

Av Gysar Mark - 24 augusti 2015 10:33

Sommar var jag i stugan
I Vejbystrand
Skåne
Badat
Handlat på Ica
Käkat pizza
Jättegod
Wh

Av Gysar Mark - 24 augusti 2015 10:32

av MD

Av Gysar Mark - 24 augusti 2015 10:24

Den 10 augusti var jag på Lotta på Liseberg. I och för sig på generalrepetitionen, men det var toppen. Jag träffade Lotta Engberg, hon klappade på mitt vänstra smalben. Det fick inte duschas på 2-3 dagar. Eric Saade, Molly Sanden, Lill Lindfors och Tomas von Brömsen uppträdde. Min idol är ju Eric Saade. Jag hade gjort en skylt som jag hade med. Nästa sommar ska jag åka dit fler gånger.

Efter showen spelade jag på olika chokladhjul. Då vann jag 2 kg mjölkchoklad. DH.

Av Gysar Mark - 24 augusti 2015 10:07

Tigerjakten av Linus 

Presentation


Marks GYSÄRIV

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Marks GYSÄR

Marks GYSÄR

Tid


Skapa flashcards