GYSÄRIV BLOGG

Alla inlägg den 4 april 2016

Av Gysar Mark - 4 april 2016 11:09

Kärleken är som blod i fingrarna det svider och svider hjärtan bara banka av gråt huvudvärk och fryser och det regnar av massor med tårar. Man bara sitter och sitter gör ingenting allting är Så Jobbigt.Det svider i all mod och sorg mycket svett av pannan, LL

Av Gysar Mark - 4 april 2016 11:08

Först var vi i Ullared och handlade grejer till lägenheten och kläder.var i tre dagar i Ullared med husvagnen . Det var sista turen med husvagnen. Sedan städade vi husvagnen för den ska vi sälja. På måndag städa på tisdag tog de lungt . På onsdagen åkte vi tre till hyssna vi har köpt en husbil mamma och pappa lite galna. Från e.ö.a

Av Gysar Mark - 4 april 2016 11:05

På påsklout åke jag till skövde, med mina assistenter emelemoch Sandra vi var på badhuset och åktev rutschkana,De va roligt. vi åt linch på mcdonals. Axel

Av Gysar Mark - 4 april 2016 10:55

Av J L

Av Gysar Mark - 4 april 2016 10:33

I Lördags hade vi fest för pappa vi åt buffé mat sen åt vi Tårtor och kaffe sen pratade vi tal för pappa mamma fick prata först sen pratade Amanda sen pratade jag och sen fick david prata. Sen Dansade vi hela natten och åt korv med bröd vi åt chips och godis och pop Corn. Jag Dansade Vals med min moster Katharina när alla kompisar gått hem så dansade jag med min mamma. LL

Av Gysar Mark - 4 april 2016 10:21


 Jag har varit på bio i

borås kung FU panda 3

pandas pappa är en gås

en gång vinde pandan  inte

gå bara   snurrade roligt

superbra film

 Vs 

Av Gysar Mark - 4 april 2016 10:20

 


jag har några  dinsey infinity figurer : iron men kapten amirika tor falken  till

Xobx360 

min favorit figur är tor. 

Jag skulle vilja köpa en ny figur som heter  rocket raccon .

Gardinens of gelyxie  rocket raccon har vapen  Han kan flyga ett skeppet  och han är smart . 


Presentation


Marks GYSÄRIV

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Marks GYSÄR

Marks GYSÄR

Tid


Skapa flashcards