GYSÄRIV BLOGG

Alla inlägg under augusti 2016

Av Gysar Mark - 29 augusti 2016 10:53

På sommarlovet var jag i Espevik på läger i 5 dagar. Vi gjorde utflykter, grillade, hade disco och en massa annat skoj. Jag har badat, varit i Bua på makrillfestival. Kräftfestival i Glommen hann jag också med. Det har blivit en del kantarellrundor. Jag och Annica åkte till Liseberg för att kolla genrepet av Lotta på Liseberg 2 gånger. Det är så kul. Kommer när artisterna där. Niklas Strömstedt, Lotta Engberg, Molly P-H, Hair-gänget mm. Vann även en stooor ask med choklad./DH

Av Gysar Mark - 29 augusti 2016 10:43

Söndagen den 28 augusti hade Frölunda HC Fans Day på Liseberg. Naturligtvis var jag där. Jag fick träffa alla spelarna, fick deras autografer och tog kort på SM-bucklan. På hemvägen åt vi middag på IKEA, köttbullar med potatismos. Det var görgött. Den 17 september börjar SHL igen. Ska bli kul. Frölunda spelar borta mot Malmö, ska bli 3 enkla poäng med hem till Göteborg. / DH.

Av Gysar Mark - 29 augusti 2016 10:42

Det bästa med sommarlovet var att åka till viskadalens gårdsglass i Veddige.
Vi brukar börja med att hälsa på korna ute i hagen och sen köpa glass i glasscafet,
Deras glass är väldigt god, mjölken kommer ifrån deras egna kor.
Jag brukar välja hallon. Vi äter sedan glassen ute i solen.
WT

Av Gysar Mark - 29 augusti 2016 10:41

Jag åkte stor buss linjebuss till Liseberg som ligger i Göteborg jag var där md mina grannar och personal. De var roligt vi åt på
Burgerking. Sen liten stund efter de fikade vi , vi fortsatte vår promenade jag och chrisothper och kiki gick in på en liten teater de var roligt. sen snurrade kiki till det och hittade inga platser.
På Söndag vi var hemma efter fikat då gick vi Strömskolan till idrottshallen.linus är lite vimsig.en studsade på studsmatta och vi kastade ärtpåse jag gjorde några kullerbyttor.

E.ö.a

Av Gysar Mark - 29 augusti 2016 10:33

Alexandra

Av Gysar Mark - 29 augusti 2016 10:25

I lördags hade vi fest hemma, släkten var där. Vi åt kött och potatis.
På Söndagen gick jag ut och spelade fotboll i trädgården.
Efter en stund åkte jag,mamma och pappa och handla mat i Kinna.
Alenadra

Av Gysar Mark - 29 augusti 2016 10:05

 

Forestquest är spel på ipad

Jag tycker om spelet

för att man

ska svara på frågor om djur.

Man kan

spela med kompisar eller ensam .

Av Gysar Mark - 23 augusti 2016 10:03

Presentation


Marks GYSÄRIV

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Marks GYSÄR

Marks GYSÄR

Tid


Ovido - Quiz & Flashcards