GYSÄRIV BLOGG

Alla inlägg under februari 2015

Av Gysar Mark - 5 februari 2015 09:27

jag ringer till din telefon men du vill inte svara jag undra bara om jag kunde förklara mina känslor dom är starka för dig jag villl bara var din tjej snälla hör av dig till mig varför är det så här är det så svårt att vara kär man få fråga nån som kan kvinna eller man sen få man gissa lite grann jag blir så trött och less när du skicka dumma sms klumpen i magen blir stor för kärleken värker växer och gro men det går snart över mig kan ingen lura sluta att sura hoppet lämna aldrig mig varför är det så här är det så svårt att vara kär man få fråga nån som kan kvinna eller man sen få man gissa lite grann om du älska mig så gå inte din väg min vän jag vill visa min hela stjälsen vi kanske ska vara vänner om det så du känner .

Det är en sång som jag har skrivit själv
LL

Av Gysar Mark - 5 februari 2015 09:16

Av Gysar Mark - 5 februari 2015 09:15

På måndag på lovet åker jag på semester till Fuerteventura. Jag ska packa väskan och handla. Ska åka taxi till flygplatsen.
Av josefine

Av Gysar Mark - 5 februari 2015 09:11

Jag grävde undan snö i en rund ring. Jag hällde i vatten, det var kallt så vattnet fryser till is. Där kan man köra beyblades på isen. Det ska jag göra på rasten. På två raster.

Av Victor

Av Gysar Mark - 5 februari 2015 09:08

Hiro Hamada är ett trettonårigt geni som ägnar alldeles för mycket tid på olagliga robotfighter. Hans storebror Tadashi vill att Hiro ska börja på teknologiuniversitetet. Hiro tycker själv att han är för smart, men går till slut med på att söka stipendium. Samma dag som Hiro blir antagen dör Tadashi i en tragisk olycka och plötsligt befinner sig hela staden San Fransokyo i fara. Hiro får tröst av Tadashis stora uppfinning: hälsorådgivaren Baymax, en uppblåsbar robot som scannar, diagnoserar och hjälper alla som uttrycker smärta. För att undanröja hotet mot San Fransokyo tar Hiro hjälp av Baymax och sina kompisar från universitetet: adrenalinjunkien Go Go Tomago, kontrollfreaket Wasabi, kemifantasten Honey Lemon och ... Fred. Med ett antal högteknologiska "uppgraderingar" förvandlas Hiro och hans vänner till ett annorlunda superhjältegäng som får namnet Big Hero 6.

Presentation


Marks GYSÄRIV

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Marks GYSÄR

Marks GYSÄR

Tid


Ovido - Quiz & Flashcards