GYSÄRIV BLOGG

Alla inlägg under mars 2015

Av Gysar Mark - 12 mars 2015 09:21

terrordrome är en låt av Halloween . Man hör ljudeffekter vinden en man skriker och åska . Jag blir inte rädd . Vs

Av Gysar Mark - 12 mars 2015 09:09

Du är så liten där du ligger i vår stora säng du vaknade nyss och log men men somnade om igen med näsan mot hår andas jag långsamt in hur kan någon så underbar faktiskt vara min jag lägger mig och lyssna på dina andetag och för några minuter finns alltid bara du och jag Noel se mig Noel hör mig jag finns alltid här Noel känn mig Noel jag lovar alltid där du är varje natt och varje dag för alltid du och jag dina oskuldsfulla ögon verkar se rakt igenom mig jag hoppas att dom ser hur mycket jag älskar dig men att dom blundar för den oro som växer inuti när jag tänker på de tårar du ska fälla i ditt liv stunder då du blir sviken av någon du håller kär men famnen du ligger i nu ska alltid finnas här Noel se mig Noel hör mig jag finns alltid här Noel känn mig Noel jag lovar alltid där du är varje natt och varje dag för alltid du och jag jag ska lära dig att skrika så att du blir hörd och att alltid tro på dig själv och det du gör ska lära dig att aldrig säga ja när du menar nej och att aldrig någonsin svika dem som älskar dig Noel jag lovar du är alltid trygg hos mig Noel jag lovar jag lovar du är alltid trygg hos mig jag lovar du är alltid trygg hos mig Noel jag ser dig Noel hör mig jag finns alltid här Noel känn mig Noel jag lovar alltid där du är varje natt varje dag för alltid du och jag Noel för alltid du och jag Noel för alltid du och jag. LL

Av Gysar Mark - 12 mars 2015 08:55

Berättelse om Askungen 

Den klassiska berättelsen om Ella, vars far gifter om sig efter att modern tragiskt dött. Ella vill stötta sin pappa och välkomnar styvmodern Lady Tremaine och hennes döttrar Gabriella och Petronella in i familjen. Men när Ellas far oväntat dör befinner hon sig plötsligt i en grym och avundsjuk familj, och hon tvingas bli familjens tjänare. 

Av Gysar Mark - 12 mars 2015 08:51

 

Eric Sadde - Sting 


jag tror att han kommer vinna på lördag. 

Av Gysar Mark - 5 mars 2015 09:13

Det blir soligt och varmare. Molnigt fredag och lördag. Men på torsdag och söndag blir det sol! Skönt!

Av Gysar Mark - 5 mars 2015 09:05

Josefine

Av Gysar Mark - 5 mars 2015 09:04

Man behöver soffa , säng, byrå, tv, sängkläder.
Det är roligt med nytt. vi har ett kök. I köket kan vi laga mat.
Jag har ett tv rum och sovrum.
Att ha grannar är bra.
Marcus

Presentation


Marks GYSÄRIV

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Marks GYSÄR

Marks GYSÄR

Tid


Ovido - Quiz & Flashcards