GYSÄRIV BLOGG

Alla inlägg under september 2016

Av Gysar Mark - 12 september 2016 10:36

Jag ska till malmsäter och vänta på min pappa och brorsan dom ska hämta mej på malmsäter sen raka vägen till galna fotskäl till mina föräldrar då kommer farmor och farfar och en hund, de blir roligt. På söndag innan jag åker hem till kinna då ska jag köpa skor på visko som ligger i skene. E.ö

Av Gysar Mark - 12 september 2016 10:35

Av AW

Av Gysar Mark - 12 september 2016 10:32

Lördagen den 17 september drar säsongen igång. Mitt lag, som är Frölunda, åker ner till Malmö för att hämta hem 3 poäng. Lagen som är med i år är: Brynäs, Djurgården, Frölunda, Färjestad, HV71, Karlskrona, Leksand, Linköping, Luleå, Malmö, Rögle, Skellefteå, Växjö och Örebro. Totalt 14 lag. Simon Hjalmarsson och Casey Wellman är 2 nya forwards som jag hoppas mycket på. 17/9 spelar Frölunda borta mot Malmö. 23/9 och 24/9 spelas 1 match hemma och 1 borta mot Brynäs, en så kallad back to back match. Denna tavla med alla Frölundaspelare och deras autografer sitter på väggen ovanför min säng. Jag träffade alla spelarna på Fans Day på Liseberg i slutet på augusti. Jag och lagkaptenen Joel Lundkvist på den understa bilden. /DH

Av Gysar Mark - 6 september 2016 10:01

Förra veckan gjorde vi ett experiment . Vi blandade ättika och det blev en explosion. Jag tyckte det var roligt.

Av Gysar Mark - 5 september 2016 10:59

Fredag när jag kom hem städade jag mitt rum, badrummet och hallen. På kvällentittade jag på fångarna på fortet.
Lördag jag och Melinda åkte till direkten nöje(gamla hemmakväll) och handlade chips och dricka.
Söndag kollade jag morgontv, min hund bolt låg på golvet framför två och solade sig.
Det har vart en bra helg.
MB

Av Gysar Mark - 5 september 2016 10:57

FREDAG
NÄR JAGKOM HEM SPELADE JAG DATOR OCH LITE IPAD HELA KVÄLLEN
LÖRDAG
SPELADE IGEN EFTER EN STUND DRACK JAG KAFFE. SPEL IGEN...
TILL MIDDAG BLEV DET TACOS
SÖNDAG
SPEL DENNA DAGEN OCKSÅ. EN PROMENAD TILL HEMKÖP FÖR ATT HANDLA BATTERIER. AA AAA.
DET HAR VART EN BRA HELG.
OLA JOHAN CHR Scania är stark på hela spelet

Av Gysar Mark - 5 september 2016 10:48


/Axel


Av Gysar Mark - 5 september 2016 10:41

Det var julkalendern år 1996, 3år innan jag föddes. jAg Tycker att den är bra, det bästa är spökena är Jean och Staffan. varje hellg brukar jag kolla på det.

/Axel

Presentation


Marks GYSÄRIV

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Marks GYSÄR

Marks GYSÄR

Tid


Ovido - Quiz & Flashcards